شبکه اپراتوری Telenor پاکستان ارتقا می یابد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “سلولارنیوز” ،  این شبکه به منظور ارایه سرویس های نسل سومی (۳G ) در آینده نزدیک ، ارتقا می یابد. Telenor پروژه ارتقای شبکه اش را به یک شرکت اپراتوری (طرف سوم )  واگذار کرده است که این شرکت درحال حاضر مراحل تحلیل ، بررسی و استقرار …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “سلولارنیوز” ،  این شبکه به منظور ارایه سرویس های نسل سومی (۳G ) در آینده نزدیک ، ارتقا می یابد.
 Telenor پروژه ارتقای شبکه اش را به یک شرکت اپراتوری (طرف سوم )  واگذار کرده است که این شرکت درحال حاضر مراحل تحلیل ، بررسی و استقرار را طی می کند .
پروژه یاد شده طبق برنامه قراراست طی مدت دوسال به اتمام برسد.
علی رغم اعلام رگولاتوری پاکستان مبنی برآماده بودن امور زیربنایی راه اندازی شبکه نسل سومی ، واگذاری حق امتیاز شبکه های نسل سومی این کشور بارها به تعویق افتاد ه است.
Telenor سال گذشته اعلام کرد به احتمال زیاد ۲.۴ میلیارد دلار دیگر به منظور کسب حق امتیاز شبکه نسل سومی ، دراین کشورسرمایه گذاری می کند.
این شرکت تاکنون افزون بر ۱.۸ میلیارد دلار از تعهد ۲ میلیارد دلاری خود را تا پایان سال ۲۰۰۷ میلادی ، سرمایه گذاری کرده است و بنابرچگونگی اوضاع وپیشرفت در امر راه اندازی شبکه های نسل سومی ، ۲.۵ میلیارد دیگر برای کسب امتیاز شبکه ۳G سرمایه گذاری خواهد کرد.
Telenor دومین شرکت بزرگ اپراتوری تلفن همراه درپاکستان است که تعداد کاربرانش تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۰۹ میلادی ، حدود ۲۰ میلیون نفر اعلام شده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا