اینتل تراشه های سریعتر و کوچکتر می سازد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، ماه آینده کنفرانسی در سانفرانسیسکو برگزار می شود که اینتل درصدد است برنامه خود مبنی بر ساخت تراشه های پرسرعت تر و کوچکتر بر اساس معماری Westmere را برای تعبیه در سیستم ها طی سال ۲۰۱۰ ارایه کند.این شرکت در صدد است در …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، ماه آینده کنفرانسی در سانفرانسیسکو برگزار می شود که اینتل درصدد است برنامه خود مبنی بر ساخت تراشه های پرسرعت تر و کوچکتر بر اساس معماری Westmere را برای تعبیه در سیستم ها طی سال ۲۰۱۰ ارایه کند.
این شرکت در صدد است در کنفرانسی که ۲۲ تا ۲۴ سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود در مورد ساختار تراشه های آینده خود برای سرورها، لپ تاپ و دسکتاپ صحبت کند.
اینتل قصد دارد در ساخت این تراشه ها از پردازنده ۳۲ نانومتری پیشرفته بهره ببرد که نسبت به تراشه هایی که از پردازنده ۴۵ نانومتری بهتری می برد از عملکرد اجرایی و قدرت بیشتری برخوردارند.
این تراشه ها شامل یک واحد پردازشگر و یک پردازنده گرافیکی است که هر دو آنها در یک پکیج به شکل کامل ارایه می شود و در عین حال که توان و انرژی کمتری مصرف می کند می توانند عملکرد گرافیکی بهتری داشته باشد.
اولین تراشه هایی که بر اساس معماری Westmere ساخته می شوند اوایل نیمه اول سال ۲۰۱۰ در لپ تاپ ها و دسکتاپ ها تعبیه خواهد شد.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا