شرکت بنگلادشی از هوواوی نیروگاه خورشیدی می خرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل” ،  گرامینفون این نیروگاه خورشیدی را برای استفاده در ارایه سرویس های تلفن همراه در مناطق روستایی که فاقد برق هستند ، به هوواوی سفارش داده است.درحال حاضر درمناطق روستایی مورد نظر ، از ژنراتورهای دیزلی تولید برق نیز استفاده می شود.نیروگاه خورشیدی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل” ،  گرامینفون این نیروگاه خورشیدی را برای استفاده در ارایه سرویس های تلفن همراه در مناطق روستایی که فاقد برق هستند ، به هوواوی سفارش داده است.
درحال حاضر درمناطق روستایی مورد نظر ، از ژنراتورهای دیزلی تولید برق نیز استفاده می شود.
نیروگاه خورشیدی برای اولین بار دراین مناطق به کار گرفته می شوند و مصرف پایین سوخت ، کاهش تولید گاز CO2 و حافظت از محیط زیست از جمله فواید آن عنوان شده است.
به دلیل صرفه جویی درقیمت سوخت و دیگر مخارج جانبی ؛ گفته می شود میزان سرمایه درنظر گرفته شده برای احداث این نیروگاه خورشیدی ، ظرف مدت ۲ تا ۳ سال جبران می شود.
مدیر عامل شرکت گرامینفون گفت : این شرکت بعنوان یکی از مهمترین شرکت های فعال درزمینه اپراتوری ارتباط از راه دور و مسوولیت پذیر درقبال شهروندان متعهد به سرمایه گذاری در شبکه تلفن همراه ” سبز” است.
وی افزود : استفاده از  نیروگاه خورشیدی ( یا نیروگاه سبز) هوواوی – که دارای قیمت رقابتی است –  راه حلی است برای استفاده از انرژی تجدید پذیر و کاهش میزان گاز CO2 با هدف  سرویس دهی بهتر به مشترکان ما است.
شرکت هوواوی / Huawei Technologies Co. Ltd که در زمینه تجهیزات شبکه  و صنعت ارتباط از راه دور فعالیت دارد، درسال ۱۹۸۸ در ” شنزن / گوانگدونگ” واقع در  جمهوری خلق چین تاسیس شده است.
این شرکت به ۳۱ شرکت از ۵۰ شرکت مهم مخابراتی سرویس دهی می کند و ده درصد از درآمد سالیانه اش را صرف تحقیق و توسعه می کند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا