استقبال مشتریان از دو مدل گوشی Touch Pro2 و Diamond2 اچ تی سی

بایک عزیززادگان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: امکانات مناسب این دو مدل گوشی در بازار تلفن همراه باعث شده مشتریان تمایل به خرید آن داشته باشند.وی افزود:  گوشی Touch Pro2 که مدل ارتقا یافته Touch Pro است ،هم اکنون با قیمت  ۷۵۱هزار تومان توانسته مورد توجه مشتریان قرار گیرد.وی …

بایک عزیززادگان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: امکانات مناسب این دو مدل گوشی در بازار تلفن همراه باعث شده مشتریان تمایل به خرید آن داشته باشند.
وی افزود:  گوشی Touch Pro2 که مدل ارتقا یافته Touch Pro است ،هم اکنون با قیمت  ۷۵۱هزار تومان توانسته مورد توجه مشتریان قرار گیرد.
وی ادامه داد: گوشی Diamond2 نیز که با قیمت ۵۹۲ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود نیز توانسته در از فروش خوبی برخوردار شود.
مشخصات فنی این دو مدل گوشی به شرح زیر است:
گوشی Touch Pro2 اچ تی سی دارای صفحه نمایش TFT لمسی ۶/۳ اینچی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash   و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.
گوشی Diamond2 اچ تی سی نیز از سیستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional، صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می برد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا