عرضه گوشی های نوکیا در بازار کاهش یافت

“سعید معروفی” یکی از منابع بازاری در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که واردات قانونی و غیرقانونی این برند در بازار تلفن همراه به طور چشمگیری کاهش یافته است.وی افزود: کاهش واردات گوشی های این برند نسبت به تقاضای آن در بازار باعث شده قیمت این گوشی ها …

“سعید معروفی” یکی از منابع بازاری در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که واردات قانونی و غیرقانونی این برند در بازار تلفن همراه به طور چشمگیری کاهش یافته است.
وی افزود: کاهش واردات گوشی های این برند نسبت به تقاضای آن در بازار باعث شده قیمت این گوشی ها بالا رود.
این فروشنده ادامه داد: مدتی است در مبادی مرزی با قاچاقچیان گوشی تلفن همراه به شدت برخورد می شود. بر همین اساس ورود انواع گوشی های بدون گارانتی نسبت به گذشته در این بازار پرمصرف کاهش یافته است.
برخی دیگر از فروشندگان معتقدند به دلیل تحریم این برند در ایران سهم فروش آن در بازار تلفن همراه به طور چشمگیری کاهش یافته است.
اما مدیرکل نوکیا در ایران خبر انتشار یافته مبنی بر کاهش سهم فروش گوشی های نوکیا در ایران را تایید نکرد.”علیرضا شفیع پور” چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اعلام کرده بود، طبق  آخرین بررسی های شرکت نوکیا سهم از این برند در بازار تلفن همراه کشور  طی ماه های اخیر کاهش نیافته است و این موضوع تنها یک شایعه است و منبع و اساسی ندارد.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا