لینوکسی ها گوگل را بیشتر دوست دارند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سی نت، آمارها نشان می‌دهد بیش از ۹۴ درصد از کاربران سیستم عامل لینوکس از موتور جست و جوی گوگل استفاده می‌کنند.این تحقیق که در نتیجه بررسی ‌های مربوط به ۱۶۳ میلیون جست و جو به دست آمده، نشان داده که گوگل محبوب‌ترین موتور جست و …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سی نت، آمارها نشان می‌دهد بیش از ۹۴ درصد از کاربران سیستم عامل لینوکس از موتور جست و جوی گوگل استفاده می‌کنند.
این تحقیق که در نتیجه بررسی ‌های مربوط به ۱۶۳ میلیون جست و جو به دست آمده، نشان داده که گوگل محبوب‌ترین موتور جست و جوی کاربران لینوکس است.
کاربران لینوکس با وجود پشتیبانی و طیف نرم‌افزاری وسیع‌تر نسبت به سیستم عامل‌هایی چون ویندوز و مکینتاش همواره به وفاداری به سیستم عامل خود معروف بوده‌اند.
بر اساس این گزارش علاقه اکثر کاربران این سیستم عامل به استفاده از یک موتور جست‌وجوی واحد تعجب کارشناسان را برانگیخته است. البته محبوبیت موتور جستجوی گوگل نسبت به دیگر مرورگرها باز هم بیشتر است به طوری که حدود ۸۰ درصد کاربران ویندوز و بیش از ۹۰ درصد کاربران مکینتاش، موتور جست و جوی گوگل را به بینگ و یاهو ترجیح می‌دهند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا