Neo Ellipse يک گوشي جديد براي خاورميانه و آسيا ارايه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي که همانند نام آن بيضي شکل و مانند مجسمه است،  داراي ابعاد ۱۱۰ x 44 x 15 ميليمتر است و يک شيار آبي رنگ در قسمت پشت آن وجود دارد که ظاهر زيبايي به آن بخشيده است.قابليت ها ي اين گوشي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي که همانند نام آن بيضي شکل و مانند مجسمه است،  داراي ابعاد ۱۱۰ x 44 x 15 ميليمتر است و يک شيار آبي رنگ در قسمت پشت آن وجود دارد که ظاهر زيبايي به آن بخشيده است.
قابليت ها ي اين گوشي هنوز کامل منتشر نشده  اما از جمله ويژگي هاي آن مي توان به صفحه نمايش ۲ اينچي TFT، امکان پخش موسيقي، بلوتوث، دوربين ۲ مگاپيکسلي، ايميل، مرورگر وب، يک گيگابايت حافظه داخلي و کارت حافظه microSD/microSDHC براي ارتقاي حافظه تا ۸ گيگابايت اشاره کرد.
اين گوشي از شبکه چهار بانده نيز پشتيباني مي کند اما هنوز مشخص نيست که از سرويس هاي شبکه نسل سوم هم پشتيباني کند.
جزييات بيشتر و قيمت گوشي Neo Ellipse هنوز مشخص نيست اما گزارش ها نشان مي دهد که اين گوشي طي همين ماه در خاورميانه و چندين کشور آسيايي ديگر در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
اين شرکت پيش از اين نيز اقدام به ساخت کوچک ترين گوشي GSM دنيا با نام Neo 808i کرده است و قصد دارد تا پايان سال ۲۰۰۸ سه گوشي ديگر روانه بازار تلفن همراه کند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا