کاهش وزن با استفاده از گوشی هوشمند بلک بری

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” تی ام سی نت” ، “میشاییل اشنایدر” که یک دانشجوی کالج است تلاش کرده یک برنامه تغذیه ای متناسب با شیوه زندگی خودرا یافته و با بکار گیری آن وزن خود را کاهش دهد.اشنایدر برنامه غذایی یا رژیم غذایی یاد شده را بصورت یک برنامه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” تی ام سی نت” ، “میشاییل اشنایدر” که یک دانشجوی کالج است تلاش کرده یک برنامه تغذیه ای متناسب با شیوه زندگی خودرا یافته و با بکار گیری آن وزن خود را کاهش دهد.
اشنایدر برنامه غذایی یا رژیم غذایی یاد شده را بصورت یک برنامه کاربردی با نام Weight Loss Sensei  روی گوشی بلک بری خود نصب کرده و با پیروی منظم آن موفق شده افزون بر ۵۰ پوند ( هرپوند اندکی کمتر از نیم کیلواست) درمدت ۶ ماه از وزن خود کم کند.
برنامه کاربردی Weight Loss Sensei ،  توصیه های بهداشتی / سلامت در نحوه و انتخاب غذا خوردن ، انتخاب رستوران های مناسب و مکانهای ارایه فست فود برای کمک به کنترل و کاهش وزن به کاربر عرضه می کند.
بخشی از این برنامه نرم افزاری فراگیر که بصورت آنلاین و روی گوشی تلفن همراه برای کاهش وزن است ، همچنین توصیه های مناسب وضروری را بطور مستقیم درقالب خبر یا هشدار روی تلفن همراه یا رایانه فردی که رژیم گرفته است ، ارایه می کند.
برنامه نرم افزاری یاد شده برای تمامی کاربران که مایل به کاهش وزن هستند بطور یکسان نیست بلکه با توجه به اطلاعاتی که از هرکاربر درباره وزن و قد و نوع تغذیه و عادت های زندگی فرد دریافت می کند ،  شیوه مخصوص برای همان فرد را عرضه می کند.
کاربران می توانند برای کسب اطلاعات کامل تر دراین باره به سایت اینترنتی www.senseicorp.com مراجعه کنند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا