گوشی های تقلبی هفته معرفی شدند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سایت یاد شده ، این گوشی ها با برند  بلک بری ، نوکیا ، ورتو و Autobots به شرح زیر هستند :  ۱ – گوشی تقلبی Blackberry که با نام مدل  NOKLAH9000 معرفی شده و ظاهرا اقتباسی از گوشی Nokia E71 است . روی این گوشی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سایت یاد شده ، این گوشی ها با برند  بلک بری ، نوکیا ، ورتو و Autobots به شرح زیر هستند :
 ۱ – گوشی تقلبی Blackberry که با نام مدل  NOKLAH9000 معرفی شده و ظاهرا اقتباسی از گوشی Nokia E71 است . روی این گوشی لوگوی بلک بری نیز قرارداده شده است.
۲ – گوشی تقلبی Autobots mobile phone که در آن از طرح ، تصاویر و تبلیغات سینمایی برای فروش بکار رفته است . قسمت رویی و کلیدهای این گوشی از تلفیق دورنگ مشکلی و طلایی طراحی شده و ازنام یا برند گوشی های شناخته شده استفاده نکرده است.
۳ – گوشی تقلبی New Vertu clone که تقلیدی است از گوشی تلفن همراه Vertu Ascent wannabe . رنگ طلایی این گوشی تصور گرانقیمت بودن انرا  دربیننده ایجاد می کند ولی درحقیقت گوشی یاد شده از سری گوشی های ارزان قیمت به شمار می آید.
۴ – گوشی تقلبی  Nokia N89  که با نام مدل NCKLA N89 معرفی شده است. این گوشی که با ظاهری زیبا  به رنگ مشکی عرضه می شود، شباهت بسیاری به گوشی نوکیا مدل Nokia 6208C دارد.
اکثریت قریب به اتفاق گوشی های تقلبی در چین تولید می شوند و دو سیم کارتی بودن آنها یکی از موارد مشخصه آنها به شمار می آید.
جزییات بیشتر درباره این گوشی های تقلبی منتشر نشده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا