معرفی گوشی های پرفروش نوکیا و سونی اریکسون در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی XpressMusic 5800  نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۳۲۰هزار تومان در بازار عرضه شد، مورد استقبال بیشتر مشتریان تهرانی و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.این …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی XpressMusic 5800  نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۳۲۰هزار تومان در بازار عرضه شد، مورد استقبال بیشتر مشتریان تهرانی و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
گوشی های N97 ، N86،۶۵۰۰ اسلاید، ۶۳۰۳ و ۶۳۰۰  نیز که به ترتیب به بهای ۶۳۵، ۴۶۰ ، ۲۵۰ ، ۱۵۷ و ۱۳۸ هزار تومان به فروش می رسد، توانست از فروش خوبی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.
در همین حال گوشی W980 که به بهای ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد، توانست به دلیل افزایش تقاضا در لیست پرفروش ترین های سونی اریکسون قرار گیرد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی هشت گیگابایتی و صفحه نمایش TFT از جمله مشخصات فنی این مدل به شمار می آید.
گوشی W595 ، C901 و W508 از جمله گوشی های این برند هستند که توانسته اند در لیست پرفروش های بازار تلفن همراه قرار گیرند.
این سه مدل گوشی سونی اریکسون به ترتیب به بهای ۱۹۵ ، ۲۵۰ و ۲۱۵ هزار تومان فروخته می شود.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا