سیمانتک لیست آلوده ترین وب سایت ها را منتشر کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس گزارش سیمانتک حدود نیمی از این وب سایت ها مردم ساده لوح را هدف قرار داده و با ویروس رایانه آنها را آلوده می کنند.سیمانتک، غول امنیتی کامپیوتر در آمریکا نام بعضی از این ویروس ها را منتشر کرد که شامل firstsexyteen، …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس گزارش سیمانتک حدود نیمی از این وب سایت ها مردم ساده لوح را هدف قرار داده و با ویروس رایانه آنها را آلوده می کنند.
سیمانتک، غول امنیتی کامپیوتر در آمریکا نام بعضی از این ویروس ها را منتشر کرد که شامل firstsexyteen، schoolbad و cheatsarchive است.
به گفته سیمانتک، بازیکنان بازی های ویدیویی بعضی وقت ها به شکل آنلاین کلماتی را جستجو می کنند که نرم افزارهای محرمانه ای است و به آنها امکان می دهد قوانین بازی را تغییر دهند.
در  حالی که ۸۴ درصد این وب سایت ها دارای محتواهای کامل است اما آلوده هستند و کاربران با جستجوی کلماتی مربوط به یافتن ابزار برای تهیه یا فراهم نمودن محصولات، یا مثلا سرویس های قانونی و خرده فروشی های الکترونیکی دستگاه های خود را آلوده می کنند.
بر اساس گزارش سیمانتک افراد وب سایت هایی را که ممکن است خطر آلوده شدن رایانه شان را در پی داشته باشد جستجو می کنند که به این ترتیب اطلاعات شخصی شان را از دست می دهند یا کنترل دستگاه را به دست افراد متقلب و خلافکار می دهد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا