اپل سرویس صوتی گوگل را تصویب یا رد نکرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، شرکت اپل، تولید کننده گوشی آی فون به روگولاتورهای آمریکا اعلام کرد که وی با گوگل برای پذیرش کاربرد صوتی این شرکت موافقت نکرده که بتواند با غول های صنعت بی سیم رقابت کند زیرا این کاربرد با واسط کاربری آی فون تداخل دارد.شرکت اپل …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، شرکت اپل، تولید کننده گوشی آی فون به روگولاتورهای آمریکا اعلام کرد که وی با گوگل برای پذیرش کاربرد صوتی این شرکت موافقت نکرده که بتواند با غول های صنعت بی سیم رقابت کند زیرا این کاربرد با واسط کاربری آی فون تداخل دارد.
شرکت اپل روز جمعه به کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا اعلام کرد که کاربرد گوگل به عنوان جایگزین عملکرد هسته ای تلفنی آی فون و واسط کاربری سیستم خودش برای کاربردهای مکالمه تلفنی، پیامک و سرویس ایمیل صوتی ارایه شده است.
کاترین نوی، یکی از مدیران اپل طی نامه ای به FCC گفت: برخلاف گزارش های منتشر شده، اپل کاربرد Google Voice را رد نکرده بلکه به مطالعه بر روی این کاربرد ادامه داده است.
این نامه در پاسخ به تحقیق FCC که در حال جستجوی در زمینه رقابت در صنعت بی سیم است نوشته و برای این کمیسیون ارسال شده است.
تحقیقات FCC بر این اساس صورت گرفته که بداند چرا اپل سرویس صوتی گوگل را رد کرده و چه بحثی در میان اپل، گوگل و AT&T در گرفته است.
این کاربرد گوگل در حالی برای گوشی آیفون ارایه شده که گوگل به تازگی با عرضه سیستم عامل اندرویید به بازار بی سیم وارد شده و این اقدام گوگل به عنوان یک تهدید رقابتی صورت گرفته است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا