یک میلیارد تراشه درسال ۲۰۱۱ وارد بازار می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  این آمار توسط موسسه تحقیقاتی ABI Research منتشر شد.تا پایان سال آینده میلادی تعداد تراشه های یاد شده دربازار به ۵ میلیارد عدد خواهد رسید  . این  تراشه ها از سال ۲۰۰۰ میلادی وارد بازار شده اند.به گفته مدیر موسسه تحقیقاتی یاد شده …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  این آمار توسط موسسه تحقیقاتی ABI Research منتشر شد.
تا پایان سال آینده میلادی تعداد تراشه های یاد شده دربازار به ۵ میلیارد عدد خواهد رسید  . این  تراشه ها از سال ۲۰۰۰ میلادی وارد بازار شده اند.
به گفته مدیر موسسه تحقیقاتی یاد شده ، درآینده نزدیک تراشه ۸۰۲.۱۱n پروتکل مسلط بازار درسال ۲۰۱۰ میلادی خواهد بود و تراشه های single stream 11n  از بازار خارج می شوند و درعوض تراشه های ۸۰۲.۱۱g جای آنهارا خواهندگرفت.
وسایل و تجهیزات دارای سیستم WiFi دردینا بسیار فراوان شده و عرضه تراشه های WiFi برای گوشی های تلفن همراه هوشمند درسال جاری میلادی به بیش از ۱۰۰ میلیون عدد خواهد رسید.
دستگاهها و تجهیزات گونا گون از جمله گوشی های تلفن همراه هوشمند ، نت بوک ها و طیف وسیعی از دستگاههای الکترونیکی مصرفی از جمله مدیا پلی یر های قابل حمل ، انواع تلویزیون ها و دوربین ها از این تراشه استفاده می کنند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا