اسوس مسیریاب جدید عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ،  این وسیله مسیریاب بی سیم دارای پورت USB 2.0 ، ۴ پورت LAN و نرم افزار مدیریت EZ UI ، نرم افزار پهن باند EZ QoS و نرم افزار اشتراک گذاری چاپگر EZ All-in-One است.قیمت فروش مسیریاب ASUS RT-N13U ،  ۵۹.۹۹ دلار …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ،  این وسیله مسیریاب بی سیم دارای پورت USB 2.0 ، ۴ پورت LAN و نرم افزار مدیریت EZ UI ، نرم افزار پهن باند EZ QoS و نرم افزار اشتراک گذاری چاپگر EZ All-in-One است.
قیمت فروش مسیریاب ASUS RT-N13U ،  ۵۹.۹۹ دلار اعلام شده است.مسیر یاب (ROUTER): مسیر یاب از دو یا چند پورت برای ورود و خروج اطلاعات تشکیل شده است در واقع کنترل ترافیک در اینترنت به عهده آنها می باشد. مسیریاب را می توان مرتب کننده ی هوشمند بسته ها نامید .
همان طور که از نامش پیدا است ، بهترین مسیر را برای فرستادن قطعات به مقصد انتخاب می کند و چک می کند تا ببیند آیا بسته ها به مقصد رسیده اند یا نه. بر اساس مقصد داده ها ، بسته ها از یک مسیر یاب دیگر از طریق بهترین راه فرستاده می شوند .
این موضوع باعث می شود تا به عنوان یک وسیله ی قدرت مند در شبکه های پیچیده مثل اینترنت استفاده شود در واقع می توان اینترنت را به عنوان شبکه ای از مسیر یاب ها توصیف کرد. انواع مسیر یاب ها با جداول و پروتکل های مختلفی کار می کنند اما حداقل این که هر مسیر یاب در اینترنت باید با پروتکل TCP/IP کار کند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا