ارائه تعرفه‌های استفاده از فیبر نوری همراه با طرح تجاری

محمود خسروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره تعیین کف و سقف تعرفه‌های استفاده از فیبر نوری کشور گفت: روال کار به این صورت است که تعرفه‌ها همیشه به همراه طرح تجاری به ما داده شود.به گفته او درواقع تعرفه‌ها به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیشنهاد می‌شود و …

محمود خسروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره تعیین کف و سقف تعرفه‌های استفاده از فیبر نوری کشور گفت: روال کار به این صورت است که تعرفه‌ها همیشه به همراه طرح تجاری به ما داده شود.
به گفته او درواقع تعرفه‌ها به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیشنهاد می‌شود و ما آن را در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی و نهایی می‌کنیم اما در رابطه با این موضوع هنوز چیزی به دست ما نرسیده و تعیین نشده است.
گفتنی است؛ چندی پیش مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت از متعادل کردن تعرفه‌های استفاده از شبکه فیبر نوری برای کشورهای همسایه خبر داده بود.
محمدباقر ظهوری‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرده بود: در همین راستا،‌ اقدامات اولیه انجام شده اما سقف و یا کف این تعرفه‌ها هنوز نهایی نشده است. هم‌اکنون کشورها و شرکت‌های بسیاری متقاضی استفاده از شبکه فیبر نوری ایران هستند و ما در حال انجام کارهای مورد نیاز هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا