معرفی گوشی Magic اچ تی سی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کامپیوتر جیبی Magic  اچ تی سی  یکی دیگر از کامپیوترهای جیبی پیشرفته است که به سبد محصولات این برند در بازار ایران می پیوندد.سیستم عامل Android OS، دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسل، پیام نگاری پیشرفته، دریافت کننده ی GPS، قطب نمای دیجیتال، سازمان دهنده ی کامل(organizer) ، صفحه نمایش لمسی از نوع …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کامپیوتر جیبی Magic  اچ تی سی  یکی دیگر از کامپیوترهای جیبی پیشرفته است که به سبد محصولات این برند در بازار ایران می پیوندد.
سیستم عامل Android OS، دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسل، پیام نگاری پیشرفته، دریافت کننده ی GPS، قطب نمای دیجیتال، سازمان دهنده ی کامل(organizer) ، صفحه نمایش لمسی از نوع TFT و فوکوس خودکار از جمله ویژگی های اصلی در ا ین گوشی به شمار می آید.
Magic اچ تی سی یک گوشی کلاسیک است  که  مجهز به یک حسگر شتاب دهنده ی داخلی ( کلید میانبر) است.این حسگر، موقعیت را تشخیص می دهد و صفحه را می چرخاند و همچنین در هنگام اجرای بازی های حرکتی گوشی هم کاربرد دارد.
از دیگر مزایای این مدل اچ تی سی ، این است که به نوک انگشتان کاربران  پاسخ می دهد و سایر چیزها مثل ناخن، قلم یا هر چیز دیگری که باعث آسیب آن شود، در مورد آن، هیچ کاربردی ندارد.
کامپیوتر جیبی HTC Magic، از شبکه های GSM 850/900/1800/1900 و HSDPA 2100 پشتیبانی می کند.این گوشی HTC Magic، بلندگوهای استریو با کیفیت بالا دارد و یک هدست استریو که گوشی  کاربر را به پخش کننده موسیقی تبدیل می کند.
حافظه داخلی مدل فوق توسط مموری کارت microSD TransFlash ارتقا می یابد.
از دیگر امکانات این گوشی، می توان به دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳.۱۵ مگاپیکسلی اشاره کرد  که به کاربر اجازه می دهد پس از گرفتن عکس دلخواه، طبق سلیقه  آن را ویرایش کنید.
از امکانات کامپیوتر جیبی HTC Magic، می توان به درگاه بلوتوث (نسخه ی ۲.۰) به همراه A2DP، پورت USB (نسخه ی ۲)، هندزفری، شبکه ی بی سیم، پیش بینی متن T9، دکمه ی ویژه ی دوربین، سیستم نقشه یاب GPS، قابلیت تماس صوتی، پشتیبانی از زنگ های پلی فونیک ۴۰ کاناله، MP3 و WAV، بازی های قابل دانلود،  هشدار لرزشی و باتری  یون لیتیوم اشاره کرد.
این گوشی ۵/۱۱۸ گرمی در ابعاد ۷/۱۳ در ۵۵ در ۷/۱۱۷ میلیمتر ساخته شده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا