نگاهی به وضعیت بازار سمیکارت در تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی رکود بازار سیمکارت های دائمی همراه اول فروشندگان مجبور به ثبات قیمت این کالاهای ارتباطی در بازار شدند.بازار سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل نیز  همچنان مورد تقاضای مشتریان قرار دارد و در بازار امروز تهران بدون نوسان قیمت در ا ختیار مشتریان قرار می …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی رکود بازار سیمکارت های دائمی همراه اول فروشندگان مجبور به ثبات قیمت این کالاهای ارتباطی در بازار شدند.
بازار سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل نیز  همچنان مورد تقاضای مشتریان قرار دارد و در بازار امروز تهران بدون نوسان قیمت در ا ختیار مشتریان قرار می گیرد.
قییمت سیمکارت های موجود در بازار به شرح زیر است:
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول “۲” ، “۳”،”۴″، “۵”، “۶”،”۷″ و “۸” به ترتیب به بهای ۵۵۰ ، ۴۵۰ ، ۳۴۰، ۳۲۵، ۳۲۰ ، ۳۱۵ و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت کارکرده  کدهای یک، دو، سه ، چهار، پنج، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۴۵ ، ۳۵۵ ، ۳۱۰ ، ۲۳۵، ۲۳۰ ، ۲۲۰ ، ۲۱۰ و ۱۹۵ هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل در بازار تلفن همراه به ترتیب به بهای ۳۵ ، ۱۲ و ۷ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا