مدیر بخش بازاریابی و فروش اسپرینت نکستل جان باخت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  اسپرینت نکستل یکی از بزرگترین شرکت های ارتباط از راه دور و تلفن همراه در دنیا به شمار می آید.” توماس مورفی” معاون ومدیر بخش بازاریابی این شرکت براثر تصادف در جاده نزدیک به ” آسپن” واقع در ایالت کلرادو جان باخت.این سانحه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  اسپرینت نکستل یکی از بزرگترین شرکت های ارتباط از راه دور و تلفن همراه در دنیا به شمار می آید.
” توماس مورفی” معاون ومدیر بخش بازاریابی این شرکت براثر تصادف در جاده نزدیک به ” آسپن” واقع در ایالت کلرادو جان باخت.
این سانحه براثر اصابت یک تکه تخته سنگ جدا شده از صخره های اطراف جاده و اصابت آن به شیشه جلوی خودروی حامل مورفی ۳ پسر و همسرش ، رخ داد.
دراین حادثه یکی از پسران مورفی نیز زخمی شد که دروضعیت مناسب بسر می برد. به  همسر و دو پسر دیگر مورفی دراین سانحه  جراحتی وارد نشد.
شرکت “اسپرینت نکستل” Sprint Nextel در سال ۱۹۳۸ در آمریکا تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن در “اورلند پارک ” Overland Parkواقع در  کانزاس قراردارند.
فعالیت این شرکت در زمینه صنعت ارتباطات و ارایه خدمات آن است و تولیدات وایرلس  این شرکت A-GPS, CDMA, EV-DO, WiMax, QChat, ReadyLink, WiFi, VoIP, Java, (Nextel): GPS, iDEN, WiDEN, Push to talk و BlackBerrys هستند.
اسپرینت نکستل دارای ۵۵ میلیون مشترک است ویکی از ۳ شرکت ارتباط از راه دور بی سیم  در ایالات متحده آمریکا است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا