سونی استاندارد صنعتی برای فروشگاه eBook ارایه می دهد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت ژاپنی سونی اعلام کرد که این حرکت فروشگاه کتاب الکترونیکی اش را با دستگاه های چندمنظوره سازگار می کند و دستگاه های کتابخوان منابع چند منظوره ای برای دسترسی به محتواها خواهند داشت.سونی اعلام کرده است که فروشگاه کتاب الکترونیکی خود را به یک …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت ژاپنی سونی اعلام کرد که این حرکت فروشگاه کتاب الکترونیکی اش را با دستگاه های چندمنظوره سازگار می کند و دستگاه های کتابخوان منابع چند منظوره ای برای دسترسی به محتواها خواهند داشت.
سونی اعلام کرده است که فروشگاه کتاب الکترونیکی خود را به یک فرمت ePub باز تبدیل می کند و این فروشگاه را تا پایان سال جاری میلادی راه اندازی می کند.
سونی اعلام کرد که نرم افزار حفاظت از کپی را از فروشگاه کتاب الکترونیکی خود حذف کرده به این ترتیب کاربران می توانند به راحتی به کپی محصولات بپردازند.
این حرکت سونی ظاهرا برای مبارزه با آمازون که کتاب های الکترونیکی اش فقط قابلیت خواندن با کیندل یا گوشی آی فون که از نرم افزار کیندل استفاده می کند قابل خواندن است، دست به این اقدام زده است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا