معرفی گوشی GD900 ال جی

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۲۷ گرمی در ابعاد ۵/۱۳ در ۵/۵۲ در ۱۰۵ میلیمتر ساخته شده است.صفحه کلید این گوشی ال جی حالت شفاف و پشت نما دارد. صفحه نمایش کاملاً لمسی سه اینچی این گوشی با قابلیت تشخیص دست خط، به کاربر اجازه می دهد فقط با یک لمس از …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۲۷ گرمی در ابعاد ۵/۱۳ در ۵/۵۲ در ۱۰۵ میلیمتر ساخته شده است.
صفحه کلید این گوشی ال جی حالت شفاف و پشت نما دارد. صفحه نمایش کاملاً لمسی سه اینچی این گوشی با قابلیت تشخیص دست خط، به کاربر اجازه می دهد فقط با یک لمس از طریق انگشت، به هر آنچه می خواهید، برسید.
دوربین هشت مگاپیکسلی با ابعاد تصویر ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ و ویژگی تشخیص چهره و فوکوس خودکار و دستی و فلاش LED از ویژگی های دوربین عکاسی این گوشی به شمار می آید.
گوشی GD900 ال جی  دارای GD900 کریستال، با پشتیبانی از اتصالات Wi-Fi و HSDPA، قابلیت نمایش فایل های PDF و MS Office، مرورگر اسناد در فرمت های PFF، PPT، XLS و DOC، سیستم نقشه یاب طبق نقشه های google، شیار کارت حافظه از نوع Micro SD که تا ۳۲ گیگابایت است.
این مدل ال جی قابلیت پخش  فایل های صوتی همراه با فرمتهای  AAc+, AAC MP3, WMA را داراست.
همچنین گوشی ال جی، مدل GD900 Crystal، از مرورگرهای اینترنت WAP 2.0، xHTML و HTML پشتیبانی می کند.
پیام نگاری گوشی LG GD900 Crystal، قابلیت ارسال و دریافت پیام متنی، پیام تصویری، ایمیل و پیام نگاری لحظه ای را دارد و مجهز به سیستم پیش بینی کلمه ی T9 هم هست.
گوشی ال جی، مدل GD900 Crystal، از شبکه های GSM 850/900/1800/1900 وHSDPA 2100 پشتیبانی می کند.
قابل ذکر است بدانید که این گوشی، مجهز به یک حسگر شتاب دهنده ی داخلی ( کلید میانبر) است، بدین معنا که خود این حسگر، موقعیت را تشخیص می دهد و صفحه را می چرخاند.
این گوشی زیبا، ظریف و سبک که گنجایش ذخیره ی یک هزار عنوان به همراه تصویر ویژه ی هر عنوان را دارد، ۴۰ مورد تماس از دست رفته، ۴۰ مورد تماس پاسخ داده شده و ۴۰ مورد تماس شماره گیری شده را ثبت می کند.
از امکانات گوشی ال جی، مدل GD900 Crystal، می توان به درگاه بلوتوث (نسخه ی ۲.۰) به همراه A2DP، پورت USB (نسخه ی ۲)، هندزفری، قابلیت تماس صوتی، پشتیبانی از زنگ های پلی فونیک و MP3، بازی های قابل دانلود، و هشدار لرزشی آن اشاره کرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا