سهامداران مخابرات با خصوصی شدن برای اصلاح تعرفه ها تصمیم گیری می کنند

صابر فیضی در گفت وگو باخبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: در شرایط فعلی مخابرات هیچ برنامه و تصمیمی برای تغییر و یکسان کردن تعرفه همراه اول ندارد.وی گفت: موضوع تغییر واصللاح تعرفه مربوط به بودجه سال  ۸۵ می شود که بدون اخذ نتیجه، این بحث منتفی شد.مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: سهامداران جدید مخابرات پس از …

صابر فیضی در گفت وگو باخبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: در شرایط فعلی مخابرات هیچ برنامه و تصمیمی برای تغییر و یکسان کردن تعرفه همراه اول ندارد.
وی گفت: موضوع تغییر واصللاح تعرفه مربوط به بودجه سال  ۸۵ می شود که بدون اخذ نتیجه، این بحث منتفی شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: سهامداران جدید مخابرات پس از خصوصی سازی عهده دار این مسئله خواهند بود و تصمیم گیری لازم را انجام می دهند.  
به گفته وفاغفاریان رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران هر اپراتور براساس شرایط پروانه و دیگر مسائل اقتصادی طرح یکسان‌سازی کدها را مطرح می‌کند اما در شرایط فعلی برداشتن پیش شماره سیم‌کارت‌های دائمی مشترکان همراه اول در برنامه نیست.
 به گزارش موبنا همراه اول دارای ۵/۱۶میلیون مشترک سیمکارت دائمی است که هر مشترک نسبت به منطقه محل سکونت خود دارای یکی از سیم‌کارت‌های این اپراتور با پیش شماره ۹۱۱، ۹۱۲، ۹۱۳، ۹۱۴، ۹۱۵، ۹۱۶، ۹۱۷ و ۹۱۸ است و به این ترتیب مشترک برای تماس با دیگر مشترکان این شبکه مجبور به پرداخت هزینه بین شهری و جابجایی خواهد بود.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا