هکرها برای پالم پری صفحه کلید جدید طراحی کردند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتو موبایل ، عدم دسترسی سریع به صفحه کلید برای تهیه وارسال پیام های متنی و یا دسترسی به اینترنت بطور سریع ،  یکی از مشکلاتی است که کاربران این گوشی با آن مواجه هستند.گوشی یاد شده دارای صفحه کلید کامل مدل QWERTY است که بطور کشویی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتو موبایل ، عدم دسترسی سریع به صفحه کلید برای تهیه وارسال پیام های متنی و یا دسترسی به اینترنت بطور سریع ،  یکی از مشکلاتی است که کاربران این گوشی با آن مواجه هستند.
گوشی یاد شده دارای صفحه کلید کامل مدل QWERTY است که بطور کشویی باز می شود.
هکرهای webOS Internals که قبلا موفق به شکستن قفل این گوشی شدند ، صفحه کلید نرم افزاری را طراحی کردند که با استفاده از آن می توانند یک صفحه کلید لمسی روی صفحه نمایش گوشی Palm Pre  قراردهند.
اینکه شرکت پالم  درآینده از این طرح برای دسترسی سریع و آسان به صفحه کلید گوشی Palm Pre استفاده می کند ، سووالی است که پاسخ به آن نیاز به زمان دارد.
شرکت پالم Palm, Inc.  درسال ۱۹۹۲ در ایالات متحده تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن در ایالت کالیفرنیا قراردارند.
فعالیت این شرکت در زمینه نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر می باشد و تولید کننده انواع گوشی های تلفن همراه از جمله Z22, Tungsten E2, TX, Treo 650, Treo 700p, Treo 755p, Treo 680, Treo 700w, Treo 700wx, Treo 750, Centro و Treo 500 است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا