نگاهی به بازار گوشی های پرفروش طی هفته ای که گذشت

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی N85 و ۳۱۱۰ نوکیا به دلیل افزایش تقاضا در هفته ای که گذشت در لیست پرفروش ترین های هفته ای که گذشت قرار گرفت.صفحه نمایش AMOLED ، دوربین عکاسی و …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی N85 و ۳۱۱۰ نوکیا به دلیل افزایش تقاضا در هفته ای که گذشت در لیست پرفروش ترین های هفته ای که گذشت قرار گرفت.
صفحه نمایش AMOLED ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت از مشخصات اصلی گوشی N85  به شمار می آید.
این مدل نوکیا با قیمت ۳۵۵ هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
گوشی ۳۱۱۰ نوکیا که از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT ،  دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت بهره می برد توانسته با قیمت فروش  ۸۷ هزار تومان در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
مدل W595 سونی اریکسون با قیمت فروش ۱۹۵ هزار تومان توانست در هفته ای که گذشت در لیست پرفروش ترین های قرار گیرد.دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی گوشی W595سونی اریکسون به شمار می آید.
فروشندگان گوشی های سامسونگ مدل F480 این برند توانست در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.گوشی F480 سامسونگ که از حدود دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است با بهای فروش ۲۸۵ هزار تومان از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی  دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت بهره می برد
دو مدل S8300 و M8800 Pixon   نیز با قیمت ۴۱۸ و ۴۱۵  در لیست  پرفروشترین های سامسونگ در بازار تلفن همراه معرفی شدند.
تاچ پرو دو مدل ارتقا یافته Touch Pro است که با قیمت فروش ۷۵۰ هزار تومان توانسته در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این مدل گوشی اچ تی سی دارای صفحه نمایش TFT لمسی ۶/۳ اینچی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱۵ مگاپیکسلی است.
گوشی Diamond2  اچی تی سی با قیمت فروش ۵۹۲ هزار تومان توانست در جایگاه دوم لیست پرفروش این برند در بازار قرار گرفت.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا