دست آورد افزایش تعرفه واردات گوشی، حذف شرکت های قانونی بود

“حسین پاینده ” د رگفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تعرفه واردات گوشی تلفن همراه که تنها به دلیل حمایت از تولید داخل به طور چشمگیری بالا رفت  تنها منجر به گسترش روز افزون قاچاق در بازار شد.وی خاطرنشان کرد: با وجود عرضه گوشی هایی معتبر جهانی در بازار مشتریان تمایلی …

“حسین پاینده ” د رگفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تعرفه واردات گوشی تلفن همراه که تنها به دلیل حمایت از تولید داخل به طور چشمگیری بالا رفت  تنها منجر به گسترش روز افزون قاچاق در بازار شد.
وی خاطرنشان کرد: با وجود عرضه گوشی هایی معتبر جهانی در بازار مشتریان تمایلی به خرید گوشی  ساخت داخل نشان ندادند به همین دلیل این نوع گوشی ها  نتوانستند سهم از فروش بازار را از آن خود کنند.
وی افزود: از سه سال گذشته تا کنون برخی از شرکت های بزرگ واردکننده گوشی به دلیل عدم رقابت با قاچاقچی نتوانستند در این بازار دوام بیاورند و از دور فعالیت در حوزه تلفن همراه خارج شدند که این امر موجب کاهش اشتغال زایی در کشور شد.
پاینده با اشاره به وضعیت فعلی بازار تلفن همراه افزود: حضور کمرنگ نهادهای مرتبط با مبارزه علیه قاچاق گوشی در بازار تلفن همراه باعث می شود تا فعالیت قاچاقچیان گوشی تلفن همراه همچنان رو به گسترش باشد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا