تدوین تعرفه های نصب سایت های مشاع درشرکت سایت شرینگ

محمد حسن رضوی درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: درحال حاضر این تعرفه در این شرکت به تصویب رسیده  به اپراتورها فعال در این پروژه  ارسال شده است.وی با بیان اینکه سایت شرینگ آغاز بکار کرده است، خاطر نشان کرد: با توافقات انجام شده سه اپراتور هم اکنون از آنتن های BTS …

محمد حسن رضوی درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: درحال حاضر این تعرفه در این شرکت به تصویب رسیده  به اپراتورها فعال در این پروژه  ارسال شده است.
وی با بیان اینکه سایت شرینگ آغاز بکار کرده است، خاطر نشان کرد: با توافقات انجام شده سه اپراتور هم اکنون از آنتن های BTS نصب شده در تهران به صورت مشاع استفاده می کنند.
به گزارش موبنا بیش از یک سال است که نمایندگانی از اپراتورهای اول ، دوم و تالیا هر یک با ۱۷درصد سهم به همراه نمایندگانی از شهرداری تهران با ۴۹درصد سهام، شرکت “ارتباط مشترک شهر” را به ثبت رساندند تا قوانینی برای استفاده مشاعی از فضاهای عمومی شهر تهران برای نصب آنتن های BTS و نیز ساماندهی دکل های فعلی تدوین کنند و شرایط استفاده از فضاهای عمومی شهر تهران صورت اصولی و مدونی به خود گیرد و مبلمان شهری رعایت شود. با ادغام سایت های همراه اول ، ایرانسل و تالیا عملیات اجرایی شرکت سایت شرینگ در ۶۸نقطه تهران از فرودین ماه امسال آغاز شد.
 اپراتورهای اول ، دوم و تالیا بیش از دوهزار و ۸۰۰سایت BTS تلفن همراه در تهران دارند.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا