نوکیاو سونی اریکسون دو برند پرفروش بازار گوشی هستند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با این وجود مسولان پخش گوشی های سامسونگ معتقدند که جایگاه این برند در بازار تلفن همراه ایران دوم است.“بابک جهانبانی” مدیرپخش گوشی های سامسونگ گفت: هم اکنون برند سامسونگ ۲۳ درصد از سهم بازار را در اختیار گرفته است که با این میزان می توان به جایگاه این …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با این وجود مسولان پخش گوشی های سامسونگ معتقدند که جایگاه این برند در بازار تلفن همراه ایران دوم است.
“بابک جهانبانی” مدیرپخش گوشی های سامسونگ گفت: هم اکنون برند سامسونگ ۲۳ درصد از سهم بازار را در اختیار گرفته است که با این میزان می توان به جایگاه این برند در بازار پی برد.
وی افزود: با توجه به آمار و گزارش های فروش صورت گرفته سامسونگ در ایران می توان جایگاه دوم این برند را تایید کرد.
وی ادامه داد: متاسفانه شرکت های قانونی واردکننده تا کنون سهم فروش برندهای خود در بازار اعلام نکرده اند و بر همین اساس منبع موثقی در این زمینه وجود ندارد.
این در حالی است که منابع بازاری معتقدند: سهم نوکیا از بازار ایران در حدود ۵۰ درصد و سهم سونی اریکسون در حدود ۲۵ درصد است که این نشانگر جایگاه سوم برای برند سامسونگ است.
فعالان بازار معتقدند یکی دیگر از دلایل که می توان جایگاه سوم برای سامسونگ را ثابت کرد میزان تقاضا برای گوشی های نوکیا و سونی اریکسون نسبت به این برند کره ای در بازار است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا