همایش ICT روستایی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا همایش خدمات ارتباطات و اطلاعات روستایی (ict روستایی ) در روزهای بیستم و بیست و یکم مرداد ماه جاری در تهران برگزار می شود . در این همایش چگونگی تاثیرگذاری این دفاتر در زندگی روستائیان مورد نقد و بررسی کارشناسی قرار خواهد گرفت. آشنایی با ظرفیت های فناوری اطلاعات …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا همایش خدمات ارتباطات و اطلاعات روستایی (ict روستایی ) در روزهای بیستم و بیست و یکم مرداد ماه جاری در تهران برگزار می شود . در این همایش چگونگی تاثیرگذاری این دفاتر در زندگی روستائیان مورد نقد و بررسی کارشناسی قرار خواهد گرفت.
آشنایی با ظرفیت های فناوری اطلاعات برای کمک به توسعه روستاها ،معرفی دفاتر خدمات ارتباطی روستایی و ظرفیت های خدمت رسانی آنها ، ارایة تجارب موفق استانها و دستگاههای مختلف درزمینة دفاتر خدمات ارتباطی روستایی وجلب همکاری سازمانها و نهادهای مختلف برای استفاده از ظرفیت های دفاتر برای ارائه خدمات به روستاییان از اهداف این همایش به حساب می آیند.
همایش خدمات ارتباطات و اطلاعات روستایی  توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، شرکت مخابرات ایران‌، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و پست بانک ایران  برگزار می شود .
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا