همایش بین المللی فناوری اطلاعات به کار خود پایان داد

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار علمی ایرنا، این همایش بزرگترین گردهمایی متخصصان و دانشگاهیان حوزه آی تی است که این بار به میزیانی ایران در جزیره کیش برگزار شد.در این همایش دو روزه موضوعاتی همچون دولت الکترونیک، بهداشت از راه دور، مدیریت دانایی، یونسکو و جامعه اطلاعاتی، تجارت الکترونیک و آموزش از راه دور مورد …

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار علمی ایرنا، این همایش بزرگترین گردهمایی متخصصان و دانشگاهیان حوزه آی تی است که این بار به میزیانی ایران در جزیره کیش برگزار شد.
در این همایش دو روزه موضوعاتی همچون دولت الکترونیک، بهداشت از راه دور، مدیریت دانایی، یونسکو و جامعه اطلاعاتی، تجارت الکترونیک و آموزش از راه دور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین نقش سیستم های اطلاعات سازمانی دهکده جهانی،‌ مدیریت دانش سازمانی و سیستم های اطلاعاتی، سیستم های اطلاعاتی و بهبود فرایندهای کاری سازمان ها و انواع خدمات الکترونیک شهروند از دیگر محورهای این همایش بود.
در این همایش دو روزه که از سوی کمیته علمی سیستم های اطلاعاتی یونسکو و با همکاری دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی ایران در منطقه آزاد کیش برگزار شد ۲۵۰ کارشناس ارشد از کشورهای مختلف حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا