بازار رایانه رشد پس از رکود

به گزارش خبرنگان موبنا  ، توزیع کنندگان کل و فروشندگان جزء محصولات رایانه ای چه در حوزه نرم افزاری و چه در حوزه سخت افزاری بر این عقیده اند که بازار این حوزه با رکود کم سابقه ای نسبت به چند سال اخیر روبرو بوده است  و سه ماه اول بعد از تعطیلات عید نوروز …

به گزارش خبرنگان موبنا  ، توزیع کنندگان کل و فروشندگان جزء محصولات رایانه ای چه در حوزه نرم افزاری و چه در حوزه سخت افزاری بر این عقیده اند که بازار این حوزه با رکود کم سابقه ای نسبت به چند سال اخیر روبرو بوده است  و سه ماه اول بعد از تعطیلات عید نوروز نیز اوج رکود بوده که نسبت به همین زمان در سال گذشته کمترین میزان فرش را داشته است. 
به اعتقاد کارشناسان این رکود بی ارتباط با رکود جهانی  و بازار جهانی نیست و تاثیرات آن بر بازار رایانه ایران نیز نقش داشته است . با این وجود به اعتقاد فعالان بازار ، حوزه رایانه در حال رشد و افزایش تقاضا و فروش است و توزیع کنندگان نگاه خوش بینانه وتوام با رونق با توجه به چند روز سپری شده و فروش نسبتاً خوب ، در ماه های آینده دارند.
 بازار رایانه در این ماه روند رو به رشدی دارد و بازار نیز با افزایش تقاضا روبروست، هرچند که این رشد کند می باشد و با میزان تقاضای سال پیش غیر قابل مقایسه است ولی این روند نیز خوش یمن است.
۱۸۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا