مودم بی سیم WiFi به بازار می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” ۳ یوکی” ، مودم یا شده که بانام MiFi معرفی شده است ، برای فصل تعطیلات سال نو مسیحی ( کریسمس) به بازار عرضه خواهد شد.با استفاده از مودم یاد شده – که سیگنالهای WiFi را منتشر می کند – کاربر می تواند با استفاده …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” ۳ یوکی” ، مودم یا شده که بانام MiFi معرفی شده است ، برای فصل تعطیلات سال نو مسیحی ( کریسمس) به بازار عرضه خواهد شد.
با استفاده از مودم یاد شده – که سیگنالهای WiFi را منتشر می کند – کاربر می تواند با استفاده از یک سری وسایلی که دارای سیستم اتصال WiFi هستند ، بدون نیاز به سیم یا اتصال یو اس بی ، به اینترنت دسترسی داشته باشند.
برای استفاده از این مودم ، کاربر نیازی به خط تلفن ثابت ندارد و ازطریق سرویس های نسل سومی شرکت ۳ به اینترنت متصل خواهند شد.
این وسیله ازیک گوشی متوسط تلفن همراه کوچکتر است و در اندازه های ۸۶ در ۴۵ در ۱۰ میلیمتر طراحی وساخته شده است و بااستفاده از آن کاربر می تواند خط اتصال اینترنتی WiFi اختصاصی ایجاد کند.
با استفاده از مودم بی سیم MiFi ، کاربر می تواند با چند وسیله به اینترنت وصل شده و همزمان رایانامه هایش را روی یک نت بوک کنترل کند و همچنین تراک های موسیقی را از iTune روی iPod touch دانلود کند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا