تکرار مناقصه ساماندهی نام‌ دامنه‌ها و آدرس‌ IP

حمید علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبری فارس « توانا» اظهار داشت: به دلیل برنده نداشتن مناقصه قبلی، این مناقصه مجدد برگزار خواهد شد.وی ادامه داد: در مناقصه‌ اول یک پیشنهاد ارائه شده بود که تنها پیشنهاد این مناقصه، به این دلیل که نتوانست امتیاز لازم را در ارزیابی کیفی کسب کند …

حمید علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبری فارس « توانا» اظهار داشت: به دلیل برنده نداشتن مناقصه قبلی، این مناقصه مجدد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در مناقصه‌ اول یک پیشنهاد ارائه شده بود که تنها پیشنهاد این مناقصه، به این دلیل که نتوانست امتیاز لازم را در ارزیابی کیفی کسب کند پذیرفته نشد.
معاون گسترش IT شرکت فناوری اطلاعات یکی از دلیل عدم استقبال از این مناقصه را سختی کار عنوان کرد و ادامه داد: در این طرح برنامه‌نویسی و تهیه دیتا بیس (DATA BASE) و نیز جمع‌آوری اطلاعات آن بر عهده‌ی برنده مناقصه است که تهیه دیتا‌بیس بخش تقریبا آسان پروژه را تشکیل می‌دهد و جمع‌آوری اطلاعات در سطح وسیع بخشی است که در مقایسه با تهیه دیتا‌‌بیس سختی بیشتری دارد.
علیپور گفت: در مناقصه بعدی امیدواریم با اطلاع رسانی بیشتر شرکت کنندگان بیشتری داشته باشیم.
به گزارش فارس، به گفته مسوولان شرکت فناوری اطلاعات مدیریت آدرس‌های IP و نام‌های دامنه در کشور از جمله طرح‌های در دست اجرای این شرکت در سال ۸۸ است.
بنابراین گزارش، در حال حاضر مدیریت مناسبی بر آدرس‌ IP ها و توزیع آنها در کشور وجود ندارد که با توجه به شایع شدن سوءاستفاده‌های اینترنتی وجود یک دیتا‌‌بیس کامل از آدرس ها IP ها بسیاری ضروری اجتناب‌ناپذیر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا