جذب مشتری بیش از سقف پروانه از سوی اپراتور ها تخلف است

علی مطهری درگفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: در صورتی که در پروانه های فعالیت اپراتور های تلفن همراه محدودیتی وجود داشته باشد آنها باید مطابق با آن محدودیت عمل کنند.وی گفت: پروانه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات صادر می شود و رگولانوری موظف به رسیدگی به مسائل مختلف …

علی مطهری درگفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: در صورتی که در پروانه های فعالیت اپراتور های تلفن همراه محدودیتی وجود داشته باشد آنها باید مطابق با آن محدودیت عمل کنند.
وی گفت: پروانه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات صادر می شود و رگولانوری موظف به رسیدگی به مسائل مختلف اپراتورهای تلفن همراه است.
مطهری ادامه داد: در صورتی که اپراتورها بیش از حد مجور اقدام به واگذار ی سیمکارت و جذب مشترک کند، سازمان تنظیم مقررات باید این مسئله را مورد رسیدگی قرار دهد و در صورت نیاز مجلس دراین خصوص اقدامات لازم را انجام می دهد.
رئیس کمیته مخابرات مجلس گفت: اپراتور ها موظف به ارائه آرپو ومیزان مشترکان خود به رگولاتوری هستند تا  این سازمان بتواند نقش نظارتی خورا به درستی انجام دهد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا