شرکت دولتی MTNL هند شبکه وایمکس را به مزایده گذاشت

موبنا – به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، شبکه های وایمکس MTNL در شهرهای دهلی و مومبای قراردارند.این شرکت هندی حق امتیاز ۶ ساله را برای اپراتوری شبکه های وایمکس براساس مشارکت در درآمد ، واگذار می کند.شرکت هایی که موفق به کسب امتیاز این مزایده شوند  ، …

موبنا – به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، شبکه های وایمکس MTNL در شهرهای دهلی و مومبای قراردارند.
این شرکت هندی حق امتیاز ۶ ساله را برای اپراتوری شبکه های وایمکس براساس مشارکت در درآمد ، واگذار می کند.
شرکت هایی که موفق به کسب امتیاز این مزایده شوند  ، بطور مشترک با MTNL فعالیت های مربوط به اعلان آگهی ، بازاریابی و ارتقای سرویس های پهن باند را که تحت برند MTNL صورت خواهد گرفت ،  انجام خواهند داد.
اگرچه شرکت اپراتوری هندی یاد شده پایین ترین سطح درآمد را از اپراتورهای خارجی انتظار دارد ، با اینحال MTNL تصمیم گیرنده نهایی در مورد تعرفه هایی که در حق امتیار لحاظ خواهد شد ، می باشد. در حال حاضر هردوشرکت BSNL و MTNL حق امتیاز شبکه های وایمکس را برای شرکت های خصوصی به مزایده گذاشته اند.
ماه گذشته شرکت MTNL از شرکت های خارجی برای راه اندازی شبکه های اپراتوری نسل سومی این شرکت در دوشهر یادشده برای مدت ۱۰ سال ، دعوت کرد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا