بازار CPU در دست شرکت اینتل

ه گزارش خبر نگار موبنا بازار سی پی یو ایران در دست شرکت اینتل است  و این تولید کننده بیشترین فروش پردازنده در ایران را دارا می باشد.حمید خردی یکی از فروشندگان قطعات کامپیوتری در مجتمع بازار کامپیوتر ایران  با ذکر این مطلب افزود : در حال حاضربالاترین فروش سی پی یو مربوط به شرکت …

ه گزارش خبر نگار موبنا بازار سی پی یو ایران در دست شرکت اینتل است  و این تولید کننده بیشترین فروش پردازنده در ایران را دارا می باشد.
حمید خردی یکی از فروشندگان قطعات کامپیوتری در مجتمع بازار کامپیوتر ایران  با ذکر این مطلب افزود : در حال حاضربالاترین فروش سی پی یو مربوط به شرکت اینتل می باشد که از این نوع به مدل ۵۲۰۰ می توان اشاره کرد که بیشترین متقاضی را در هفته گذشته داشته است . این پردازنده در حال حاضر با قیمت ۶۹۰۰۰۰ ریال در بازار عرضه می شود.
بجز شرکت اینتل شرکت های دیگری در تولید پردازنده های کامپیوتری فعالند که از آنجمله می توان به ای ام دی نیز اشاره کرد اما این شرکت توفیق چندانی در جزب مشتری نداشته است . با وجود بازار مطلوب و رو به رشد، این پردازنده ها دارای پشتیبانی معتبر نبوده و به دوصورت داخل باکس و جدا یا فله ای که بدون باکس معتبر شرکت اینتل و به اصطلاح تلق وفن ارائه می شود . این پردازنده  دوال کور بوده و دارای ۲m  کش می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا