نگاهی به وضعیت فروش مادر برد در بازار تهران

به گزارش خبر نگار موبنا ، رکود اقتصاد جهانی و به تبع آن رکود بازار ، بر بازار رایانه نیز بی تاثیر نبوده است . برخی از فعالان این حوزه ، بازار رایانه را از این قضیه مثتسنی ندانسته و به تاثیر این رکود بر بازار صحه می گذارند. با وجود این بازار رایانه این …

به گزارش خبر نگار موبنا ، رکود اقتصاد جهانی و به تبع آن رکود بازار ، بر بازار رایانه نیز بی تاثیر نبوده است . برخی از فعالان این حوزه ، بازار رایانه را از این قضیه مثتسنی ندانسته و به تاثیر این رکود بر بازار صحه می گذارند. با وجود این بازار رایانه این هفته نیز مبادلاتی عادی خود را طی کرد ودر این بین رقابت فروش مادر برد ها در برند های متفاوت برای کسب مقام بالای متقاضی حائز اهمیت بوده است .
به اعتقاد مسئولان توزیع قطعات رایانه ای و به نقل از یکی از فروشندگان این محصول ، بیشترین فروش با مادر برد گیگابایت مدل EP31DS3L بوده است .
مادر برد مذکور دارای تکنولوژی ذخیره انرژی یا (DES) می باشد همچنین از دیگر مشخصات آن می توان به پشتیبانی از پردازنده اینتل ۴۵ نانو چند هسته ای با اف اس بی ۱۶۰۰، ساپورت رم DDR2 1066 Dual chanell ، گرافیک PCIE-x16 ، پورت SATA2 3Gb/s ، پورت اترنت گیگا بایت و ۸ کانال صدا می باشد. این مادر برد در حال حاضر با قیمت ۸۲ هزار تومان در بازار تهران موجود است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا