ایسر نت بوک جدید عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” نت بوک چویس” ،  نت بوک جدید ایسر که بسیار سبک است در سایت های گوناگون از جمله ITC.ua و PCHome.net هم معرفی شده است.نت بوک جدید ایسر – که شباهت بسیاری به نت بوک مدل Acer Aspire One 751 دارد- دارای ضخامت بسیار کم  …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” نت بوک چویس” ،  نت بوک جدید ایسر که بسیار سبک است در سایت های گوناگون از جمله ITC.ua و PCHome.net هم معرفی شده است.
نت بوک جدید ایسر – که شباهت بسیاری به نت بوک مدل Acer Aspire One 751 دارد- دارای ضخامت بسیار کم  – با رنج ضخامت از ۲۲ تا ۳۰ میلیمتر- و صفحه کلید بزرگ است و trackpad آن در نازک ترین جای آن قراردارد.
این نت بوک دارای مگنت انگشت نگاری در هردورنگ آبی و قرمز با قابلیت چاپ دقیق است.
این وسیله دارای تراشه پردازشگر اینتل مدل ULV SU3500 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتس ، کارت گرافیک GMA 4500MHD و ۶ باتری با قابلیت کار تا ۸ ساعت است.
نت بوک ایسر Timeline 1810T قراراست از اواسط ماه جاری میلادی ( اوت / مرداد) با قیمت ۷۱۷ دلار به بازار عرضه شود.
شرکت تایوانی / چند  ملیتی ایسر/Acer در زمینه تولید  لوازم الکترونیکی فعالیت دارد و یکی از بزرگترین شرکت های دارای حق امتیاز عرضه و فروش کامپیوتر از طریق فروشگاههای زنجیره ای در چین و تایوان است.
این شرکت سومین سازنده بزرگ کامپیوتر در جهان – پس از اچ پی/HP و “دل” /Dell – است .
این شرکت همچنین تولید کننده رایانه های سیار ( لپ تاپ) ، نمایشگر، لوازم جانبی رایانه ، کامپیوترهای جیبی / PDA ، تجهیزات سرور، حافظه و دیگر لوازم جانبی رایانه است.
۱۳۱/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا