استمرار کاهش تقاضا برای گوشی تلفن همراه در بازار

“بابک عزیززادگان” مدیرفروش شرکت پرشین تلکام در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  با کاهش نقدینگی و اشباع بازار تلفن  همراه شاهد افت قیمت انواع گوشی تلفن همراه در بازار شدیم که ادامه این شرایط احتمال کاهش قیمت های مجدد نیز در بازار وجود دارد.وی افزود:  با توجه به شرایط فعلی …

“بابک عزیززادگان” مدیرفروش شرکت پرشین تلکام در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  با کاهش نقدینگی و اشباع بازار تلفن  همراه شاهد افت قیمت انواع گوشی تلفن همراه در بازار شدیم که ادامه این شرایط احتمال کاهش قیمت های مجدد نیز در بازار وجود دارد.
وی افزود:  با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه ، حتی تعداد  مراجعه کنندگان برای بازدید از گوشی های تلفن همراه نیز به طور محسوسی کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: با توجه به رکود بازار تلفن همراه تنها گوشی های که در میانگین قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰  هزار تومان قرار دارد مورد استقبال مشتریان قرار دارد.
مدیرفروش شرکت پرشین تلکام با اشاره به وضعیت فعلی واردات گوشی تصریح کرد: هم اکنون عرضه و تقاضا در بازار تلفن  همراه متعادل نیستند بر همین اساس قیمت انواع گوشی های تلفن همراه به شدت کاهش یافته است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه ، هم اکنون بهترین زمان برای خرید مشتریان است چرا که انواع گوشی های موبایل با حداقل قیمت در بازار عرضه می شود.
شرکت پرشین تلکام هم اکنون عرضه گوشی های اچ تی سی با گارانتی این شرکت را بر عهده دارد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا