ایسر نوت بوکی با نگهداری ۸ ساعت شارژ عرضه کرد

به گزارش موبنا به نقل از سازگار ارقام، یکی از مهمترین قابلیتهای این نوت بوک های جدید ایسر، بالا بودن زمان نگهداری شارژ است که معادل ۸ ساعت میباشد . که به کمک استفاده از پردازنده های فوق العاده کم مصرف کمپانی اینتل به نام “Intel® Core™ ۲ Duo/ Core 2 Solo ultra low voltage” که …

به گزارش موبنا به نقل از سازگار ارقام، یکی از مهمترین قابلیتهای این نوت بوک های جدید ایسر، بالا بودن زمان نگهداری شارژ است که معادل ۸ ساعت میباشد . که به کمک استفاده از پردازنده های فوق العاده کم مصرف کمپانی اینتل به نام “Intel® Core™ ۲ Duo/ Core 2 Solo ultra low voltage” که با پیشوند SU کد گذاری شده اند و همچنین دکمه PowerSmart که بر روی صفحه کلید این سری از نوت بوک های Acer تعبیه شده است این مهم محقق می شود.
علاوه بر تغییر روش مصرف انرژی کمپانی Acer از روش نوین خنک کنندگی داخل نوت بوک به نام Laminar Wall Jet Technology استفاده کرده است که با کمک چند دیواره نوت بوک و نسل جدید فن های انتقال هوا، برای هدایت جریان هوا از کف نوت بوک به سمت دیواره های کناری نوت بوک و خروج هوای گرم از آنجا استفاده کرده است که باعث می شود هوای داخل نوت بوک با جریان همرفتی بیشتر از کناره ها به سمت خارج نوت بوک هدایت شده و این کار منجر به خنک شدن نوت بوک با مصرف انرژی کمتر در زمان کوتاهتر شود.
ضخامت تمام نوت بوک های Aspire Timeline که با گارانتی سازگار عرضه می شوند در کمترین حالت فقط ۲۴میلی متر بوده (کمتر از یک اینچ) و در بیشترین حالت فقط ۵ میلی متر بیشتر از ۲۴ میلی متر است.
سطح فوقانی این سری از نوت بوک که از آلومینیوم سیقل یافته تهیه شده، باعث گردیده تا وزن نوت بوک در مدل های ۱۳.۳ اینچی ۱.۶ کیلوگرم و در مدل های ۱۵.۶ اینچی به ۲.۴ کیلوگرم برسد که به قولی می توان آنها را نوت بوک های پر وزن نامید.
این نوت بوکهای جدید مجهز به صفحه لمسی هستند که درآن از  قابلیت های جدیدی استفاده شده است که باعث می شود راحت تر با نوت بوک کار کرد.
صفحات لمسی که در نوت بوک جایگزین Mouse شده اند در اجرای برخی فرامین به مشکل بر می خوردند که در این سری به این مشکلات پرداخته شده و آنها حل شده است، به عنوان مثال چرخش انگشت شما بر روی صفحه لمسی نوت بوک باعث می شود تا بتوانید صفحات را  Scroll Up – Down  کنید ویا نیشگون گرفتن صفحه لمسی نوت بوک های Timeline منجر به Zoom in/out کردن در عکس ها و .. می شود.
گفتنی است در تمام مدل های سری Aspire Timeline از صفحات نمایش عریض ۱۶:۹ با تکنولوژی LED استفاده شده که قدرت پردازش تصاویر HD را دارد. علاوه بر آن صفحات نمایش جدید LED از قابلیت مصرف کمتر انرژی بهره می برد.
همچنین این محصولات جدید مجهز به بلند گو های۵-۱ کاناله که صدای فراگیر Dolby  را پخش می کند. همچنین در جهت اتصال به شبکه های مختلف Aspire Timeline  بستری مناسب برای تعبیه مبدل های مختلف شبکه اعم از WiMax،۳G WWAN ،۸۰۲.۱۱a/b/g/Draft-N wireless  در اختیار کاربران قرار داده است.
در حال حاضر دو مدل از سری نوت بوک های Aspire Timeline  که با پشتیبانی سازگار در  بازار ایران عرضه میشوند AS3810 و AS4810  نام دارند.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا