چهارمین همایش بانکداری الکترونیک برگزار شد

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) فرنود حسنی ـ دبیر اجرایی چهارمین همایش بانکداری الکترونیک ـ اظهار کرد: با توجه به اهمیت پرداختن به الکترونیک شدن فعالیت‌ها در سیستم بانکی، این همایش با هدف بررسی آخرین دستاورهای بانک‌ها در زمینه بانکداری الکترونیک برگزار می‌شود.وی ادامه داد: هم‌اکنون سیستم بانکی کشور از …

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) فرنود حسنی ـ دبیر اجرایی چهارمین همایش بانکداری الکترونیک ـ اظهار کرد: با توجه به اهمیت پرداختن به الکترونیک شدن فعالیت‌ها در سیستم بانکی، این همایش با هدف بررسی آخرین دستاورهای بانک‌ها در زمینه بانکداری الکترونیک برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: هم‌اکنون سیستم بانکی کشور از پیشرفت قابل قبولی در زمینه الکترونیکی شدن فعالیت‌ها برخوردار شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی مانده است.
وی افزود: آشنایی مردم با روش‌های دریافت و پرداخت الکترونیکی گام بسیار بلندی در خصوص توسعه بانکداری الکترونیک محسوب می‌شود.
در افتتاحیه این همایش معاون بانک و بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور داشت.
این همایش با حضور مدیران‌عامل بانک‌ها، کارشناسان مسائل پولی و بانکی و اساتید دانشگاهی به مدت دو روز در مجموعه فرهنگی، هنری وزارت کار ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا