W403 موتورولا به زودی می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، با توجه به اطلاعاتی که درباره W403 بر روی وب سایت موتورولا منتشر شده است این گوشی از قابلیت های موسیقی همچون پشتیبانی از فایل های MP3 و رادیو FM برخوردار است.از ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از فناوری CrystalTalk و …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، با توجه به اطلاعاتی که درباره W403 بر روی وب سایت موتورولا منتشر شده است این گوشی از قابلیت های موسیقی همچون پشتیبانی از فایل های MP3 و رادیو FM برخوردار است.
از ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از فناوری CrystalTalk و اتصالات بلوتوث ۲ اشاره کرد.
گوشی W403 دارای صفحه نمایش داخلی ۸/۱ اینچی و صفحه نمایش خارجی تک رنگ CLI با وضوح تصویر۹۶ x 32  پیکسل است که قابلیت نمایش شماره های تماس، موسیقی و ایستگاه رادیویی را دارد و به طور کل از ظاهر باریک، جوان پسند و متالیکی برخوردار است.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از اتصالات GSM 850/1900، GSM 900/1800، GPRS Class 10 ، USB 2.0 ، ۱۲۸ مگابایت حافظه RAM و ۲۵۶ مگابایت حافظه ROM و ۲ گیگابایت حافظه جانبی اشاره کرد.
گوشی W403 دارای باتری ۹۱۰ میلی امپری است که در حال مکالمه ۵۰۰ دقیقه و در حال آماده باش ۳۰۰ ساعت شارژ نگه می دارد. انتظار می رود این گوشی فصل پاییز به بازار آمریکا عرضه شود اما در باره قیمت ان هنوز اطلاعی داده نشده است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا