سامسونگ گوشی های اندروید ارزان قیمت عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل برن” ، سامسونگ قراراست گوشی های یاد شده را در سال آینده میلادی و با قیمت فروش زیر یک صد دلار عرضه کند.رقابت برای فروش گوشی های دارای سیستم اندروید گوگل دربازارهای جهانی روز بروز شدیدتر می شود و تولید کنندگان شاخص گوشی های …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل برن” ، سامسونگ قراراست گوشی های یاد شده را در سال آینده میلادی و با قیمت فروش زیر یک صد دلار عرضه کند.
رقابت برای فروش گوشی های دارای سیستم اندروید گوگل دربازارهای جهانی روز بروز شدیدتر می شود و تولید کنندگان شاخص گوشی های تلفن همراه تلاش می کنند دراین بازار از رقیبانشان عقب نمانند.
Casey Ryan یکی از مدیران بخش توسعه تولیدات شرکت سامسونگ بدون ذکر جزییات بیشتر دراین باره گفت :  درسال آینده میلادی گوشی های تلفن همراه دارای صفحه نمایش لمسی با مرورگر کامل وب که دارای سیستم عامل اندروید گوگل است با قیمت زیر یک صد دلار به بازار عرضه خواهیم کرد.
گفته می شود  نقش سیستم عامل اند روید گوگل در گوشی های ابتدایی و معمولی اندکی غیرشفاف است ولی به نظر می رسد در گوشی های هوشمند موجب کاهش زنجیره ای قیمت فروش می شود.
به نظر می رسد شرکت های ” ال جی الکترونیک” (LG )  و ” اچ تی سی” ( HTC ) درعرضه گوشی های اندروید ارزان قیمت نقش مهمی دارند و رقیب هم به شمار می آیند ، به این معنا که شرکت سامسونگ الکترونیک برای ایفای نقش دراین بازار باید تلاش بیشتری داشته باشد.
درحال حاضر شرکت اچ تی سی در رتبه اول بازار این گوشی ها قراردارد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا