دو گوشی جدید برای شبکه های اجتماعی

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، گوشی های Mini 3G و Chat 3G INQ برای دسترسی به وب سایت های توییتر، فیس بوک، اسکایپ، Windows Live و iTunes طراحی شده اند.بر اساس این گزارش گوشی INQ1 برنده بهترین جایزه کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه سال جاری میلادی شد. این …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، گوشی های Mini 3G و Chat 3G INQ برای دسترسی به وب سایت های توییتر، فیس بوک، اسکایپ، Windows Live و iTunes طراحی شده اند.
بر اساس این گزارش گوشی INQ1 برنده بهترین جایزه کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه سال جاری میلادی شد. این گوشی در رده سنگین وزن هایی چون KS360 ال جی ، T-Mobile G1 ، Storm 9500 بلک بری و E71 نوکیا قرار گرفت.
هر دو مدل گوشی های جدید INQ هم به لحاظ سخت افزاری و هم پلات فورم نرم افزاری به روز شده اند و شرکت INQ گوشی هایش را برای رقابت با گوشی های هوشمند اما با قیمت کمتر روانه بازار می کند.
هر دو این گوشی ها از سیستم عامل اختصاصی پشتیبانی می کنند که می تواند کاربردی چند منظوره برای در ارتباط ماندن با شبکه های اجتماعی انلاین داشته باشد.
گوشی INQ Chat 3G دارای صفحه کلید کامل QWERTY و صفحه نمایش ۴/۲ اینچی QVGA است.
بر روی صفحه اصلی گوشی Chat 3G آیکون های فیس بوک و توییتر قرار دارد و نیز امکان دسترسی به جی میل را نیز دارد.
گوشی Chat 3G همچنین دارای دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی با زوم خودکار و GPS است.
ابعاد این گوشی ۱۱۴.۵ x 61.0 x 12.8 میلیمتر است و دارای ۱۲۰ مگابایت حافظه داخلی است که قابلیت ارتقا تا ۸ گیگابایت را دارد.
و اما گوشی Mini 3G با ابعاد ۱۰۲.۹ x 45.8 x 12.8 میلی متر دارای صفحه نمایش ۲/۲ اینچی QVGA است و از دوربین ۲ مگاپیکسلی و حافظه با قابلیت ارتقا تا ۸ گیگابایت بهره می برد.
هر دو گوشی های Chat 3G و Mini 3G از سرویس های شبکه HSDPA و ۳G پشتیبانی می کنند و امکان پخش فایل های MP3, AAC, MPEG4, H.263 و H.264 را دارد.
گوشی های Mini 3G و Chat 3G با هفت رنگ احتمالا پاییز امسال به بازار عرضه می شوند.
۱۹/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا