درآمدهای شرکت مخابرات امسال ۱۳ درصد افزایش می‌یابد

محمد کرم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس “توانا ” با اشاره به افزایش ۱۳درصدی درآمدهای شرکت مخابرات ایران نسبت به سال قبل گفت: در سال جاری بیش از این مقدار سود خالص را برای این شرکت پیش‌بینی می‌کنیم.عضو هیئت مدیره مخابرات ایران با تاکید بر سودآور بودن مجموعه منابع و فعالیت‌های این …

محمد کرم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس “توانا ” با اشاره به افزایش ۱۳درصدی درآمدهای شرکت مخابرات ایران نسبت به سال قبل گفت: در سال جاری بیش از این مقدار سود خالص را برای این شرکت پیش‌بینی می‌کنیم.
عضو هیئت مدیره مخابرات ایران با تاکید بر سودآور بودن مجموعه منابع و فعالیت‌های این شرکت گفت: در بین خدماتی که شرکت مخابرات ارائه می دهد، خدمات ارزش‌افزوده از سود بالایی برخوردار است و بر همین اساس محوریت کار شرکت را به سمت تنوع محصول و خدمات ارزش افزوده برده‌ایم.
وی یادآور شد: فعالیت در زمینه خدمات ارزش افزوده در سال گذشته صورت گرفت که با توجه به سودآور بودن این خدمات، در سال جاری نیز کار بیشتر در این زمینه در دستور کار شرکت مخابرات قرار دارد.
به گزارش فارس: در مجمع عمومی سالانه شرکت مخابرات که در ماه جاری برگزار شد، مسئولان این شرکت از افزایش ۱۳ درصدی سود خالص درآمدهای این شرکت در سال ۸۷ نسبت به سال ۸۶ خبردادند.
بنابراین گزارش، در این جلسه یکی از دلایل افزایش منابع درآمدی این شرکت ارائه خدمات ارزش افزوده اعلام شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا