وزیر ارتباطات از نیروهای داخل وزارتخانه باشد

“علی مطهری” روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص شرایط و ویژگی های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: استفاده از نیروها و ظرفیت های موجود در وزارتخانه می تواند بهترین گزینه برای انتخاب وزیر ارتباطات آینده باشد.وی با اشاره به ماهیت تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دوری از …

“علی مطهری” روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص شرایط و ویژگی های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: استفاده از نیروها و ظرفیت های موجود در وزارتخانه می تواند بهترین گزینه برای انتخاب وزیر ارتباطات آینده باشد.
وی با اشاره به ماهیت تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دوری از حاشیه سازی های سیاسی و تکیه بر تخصص و توان کارشناسی با محوریت خدمات رسانی می تواند در کارآمدی دولت دهم موثر باشد.
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: وزیر آینده ارتباطات و فناوری اطلاعات به ساختار داخلی وزارتخانه و بخش خصوصی باید ایمان داشته باشد.
مطهری با بیان اینکه، تکیه بر فناوری اطلاعات باید از اولویت های کاری دولت دهم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد، افزود: وزیر ارتباطات دولت دهم باید در توسعه فناوری اطلاعات مصمم باشد، البته این به معنی فراموشی بخش ارتباطات نیست ولی حوزه ارتباطات
هم اکنون با فعالیت بخش خصوصی نیز جلو می رود.
وی بار دیگر بر استفاده از نیروهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تصدی پست وزارت تاکید کرد و گفت: استفاده از افراد خارج ار وزارتخانه به مصلحت نیست.
رسانه ها در روزهای اخیر، برای تصدی پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات علاوه بر محمد سلیمانی وزیر کنونی این وزارتخانه، از “محمد کرمپور”، “وفا غفاریان” و “محمود خسروی” که همگی از دست اندرکاران این وزارتخانه هستند، نام برده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا