گوشی های ” ال جی ” بدون نوسان قیمت در بازار عرضه می شوند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با کاهش خریدوفروش انواع گوشی های تلفن همراه،  فروشندگان نوسان قیمتی را در این  نوع گوشی های تلفن همراه ایجاد نکردند.دو مدل گوشی KF510 و KF755 Secret که مورد تقاضای مشتریان قرار دارد بدون تغییر قیمت نسبت به گذشته به ترتیب به بهای ۱۷۵ و۲۳۰ هزار تومان در اختیار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با کاهش خریدوفروش انواع گوشی های تلفن همراه،  فروشندگان نوسان قیمتی را در این  نوع گوشی های تلفن همراه ایجاد نکردند.
دو مدل گوشی KF510 و KF755 Secret که مورد تقاضای مشتریان قرار دارد بدون تغییر قیمت نسبت به گذشته به ترتیب به بهای ۱۷۵ و۲۳۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
این دو مدل فوق که از امکانات مناسبی برخوردار است، تا کنون مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.گوشی KF350 ال جی که کمتر از یک ماه است وارد بازار تلفن همراه شده به دلیل قیمت مناسب و امکانات بالا تا کنون از فروش خوبی برخوردار شده است.
این گوشی هم اکنون با قیمت ۱۸۵ هزار تومان در بازار تلفن  همراه عرضه می شود.در همین حال گوشی های KE990 ، KP500 ، KS360 ، و SHINE این برند  به ترتیب با قیمت
۲۳۰ ، ۲۱۵ ، ۱۷۰ و ۱۳۰ هزار تومان هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا