عرضه گوشی W910سونی اریکسون کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، متوقف شدن واردات این گوشی توسط فعالان قانونی و غیرقانونی باعث شده است تا عرضه این گوشی در بازار کاهش یابد.طبق پیش بینی منابع بازاری با استمرار این شرایط احتمال افزایش قیمت گوشی W910 سونی اریکسون در بازار وجود دارد.این مدل از سری واکمن سونی اریکسون هم اکنون با …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، متوقف شدن واردات این گوشی توسط فعالان قانونی و غیرقانونی باعث شده است تا عرضه این گوشی در بازار کاهش یابد.
طبق پیش بینی منابع بازاری با استمرار این شرایط احتمال افزایش قیمت گوشی W910 سونی اریکسون در بازار وجود دارد.این مدل از سری واکمن سونی اریکسون هم اکنون با قیمت ۱۸۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
مشخصات فنی گوشی W910 سونی اریکسون به شرح زیر است:
گوشی سونی اریکسون مدل W910 سونی اریکسون از نسل سوم گوشی های تلفن همراه است که  با حرکات اعضای بدن کاربر کنترل می شود.
این گوشی کشویی از تکنولوژی جدیدی به نام sensme برخوردار است که در حین گوش دادن موسیقی می توان بدون لمس کردن دکمه ها و با تکان دادن اعضای بدن دکمه هایی نظیر stop، play و next را اجرا کرد.
سونی اریکسون W910 یک گوشی  slider است که در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی (خرداد ۸۶) وارد بازار جهانی شده است.
این گوشی دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲هزار و ۱۴۴ رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل،دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی ۵/۲ برابر است.
این گوشی با رنگ بندی متفاوت دارای حافظه داخلی ۴۰ مگابایت،حافظه جانبی Memory Stick Micro M2 و مجهز به نسخه دوم فناوری بلوتوث است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا