معرفی گوشی N86 هشت مگاپیکسلی نوکیا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در ابعاد ۴/۱۰۳ در ۴/۵۱ در ۵/۱۶ میلمتر ساخته شده است  دارای طراحی کشویی دو طرفه است.این گوشی ۱۴۹ گرمی نوکیا  شباهت زیادی به N81  این برند دارد.مواد بکار گرفته شده در ساختار گوشی کیفیت مطلوبی دارد اگرچه اثر انگشت روی قاب جلوی گوشی باقی می …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در ابعاد ۴/۱۰۳ در ۴/۵۱ در ۵/۱۶ میلمتر ساخته شده است  دارای طراحی کشویی دو طرفه است.
این گوشی ۱۴۹ گرمی نوکیا  شباهت زیادی به N81  این برند دارد.مواد بکار گرفته شده در ساختار گوشی کیفیت مطلوبی دارد اگرچه اثر انگشت روی قاب جلوی گوشی باقی می ماند و مواد پلاستیکی موجود در قاب پشت مانند نوکیا N97 است .
کلید روشن و خاموش به همراه پورت MicroUSB و سوکت ۵/۳ میلی متری در بالای گوشی تعبیه شده است.لنز دوربین هشت مگاپیکسل با قابلیت تغییر زاویه به همراه دو فلش LED در قاب پشت گوشی وجود دارد که زیر یک پوشش فعال قرار گرفته است . همانطور که قبلا گفته شد پوشش لنز فعال است و بطور اتوماتیک دوربین را فعال می کند یا قفل گوشی را باز می کند.
باتری گوشی از نوع Li-Ion با توان ۱۲۰۰ میلی آمپری  است که با برداشتن قاب پشت گوشی مشخص می شود.باتری در حالت Stand by حداکثر ۳۱۲ ساعت و در مکالمه مداوم در حدود هفت ساعت کار می کند.
بخش عمده قاب جلوی گوشی را صفحه نمایش ۶/۲ اینچ AMOLED در بر می گیرد که دارای وضوح QVGA است و ۱۶ میلیون رنگ را نشان می دهد .
نوکیا N86  هشت مگاپیکسلی به سیمبین ۳/۹ با سومین نسخه منوی سری ۶۰ مجهز است که Feature Pack 2 بصورت از پیش نصب شده در آن وجود دارد .
نرم افزار پخش موسیقی در این مدل نوکیا از کارایی لازم برخوردار است و از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند.
 فهرست موسیقی بطور اتوماتیک براساس خواننده ، آلبوم ، نوع و آهنگساز تفکیک می شود و جستجوی تراک ها با تایپ کردن تدریجی نام آنها صورت می گیرد . در کوتاهترین زمان می توان PlayList شخصی ایجاد کرد .
گوشی N86 8MP  نوکیا که به دوربین هشت  مگاپیکسلی مجهز است  که به عنوان  بارزترین ویژگی این گوشی به شمار می آید.
ماکسیمم وضوح تصویر در این گوشی نوکیا۳۲۴۶ در ۲۴۴۸ پیکسل است و مانند سایر گوشی های دوربین دار نوکیا به لنز Carl Zeiss مجهز است .
گوشی N86 هشت مگاپیکسلی نوکیا توسط مموری کارت microSD TransFlash تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا