سهام پست بانک آماده واگذاری در بورس شد

محمود افضلی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، از اتمام مراحل و انجام مقدمات برای واگذاری سهام شرکت پست بانک در راستای اجرای سیاسیت های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی خبر داد و اظهار داشت: آماده سازی های لازم از سوی شرکت پست بانک برای عرضه سهام صورت گرفته و در انتظار برنامه …

محمود افضلی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، از اتمام مراحل و انجام مقدمات برای واگذاری سهام شرکت پست بانک در راستای اجرای سیاسیت های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی خبر داد و اظهار داشت: آماده سازی های لازم از سوی شرکت پست بانک برای عرضه سهام صورت گرفته و در انتظار برنامه ریزی از سوی سازمان خصوصی سازی برای تاریخ این واگذاری هستیم.
وی خاطرنشان کرد: واگذاری سهام پست بانک به بخش خصوصی از عهده این شرکت خارج است و باید سازمان های بورس و خصوصی سازی در مورد زمان آن با توجه شرایط بازار تصمیم گیری کنند.
افضلی با تاکید براینکه در زمان حاضر هیچ مشکلی از بابت عرضه سهام پست بانک وجود ندارد ، تصریح کرد: در این جریان کل شرکت پست بانک به بخش خصوصی واگذار می شود.
شرکت پست بانک یکی از زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که طبق ابلاغ بند ج سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی باید تا پایان امسال از طریق بورس به بخش خصوصی واگذار شود.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا