بی‌رغبتی مشترکان و ناکامی تبلیغ روی ۱۱۸

ْآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اعلام این مطلب گفت: با وجود گذشت دو ماه از راه‌اندازی سرویس پخش تبلیغ روی ۱۱۸ با وجود اعتبارات هزینه شده این سرویس نتوانست مشترکی جذب کند.مدیر کل خدمات مخابراتی استان تهران افزود: راه‌اندازی این سرویس به ایجاد برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در …

ْآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اعلام این مطلب گفت: با وجود گذشت دو ماه از راه‌اندازی سرویس پخش تبلیغ روی ۱۱۸ با وجود اعتبارات هزینه شده این سرویس نتوانست مشترکی جذب کند.
مدیر کل خدمات مخابراتی استان تهران افزود: راه‌اندازی این سرویس به ایجاد برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در شبکه نیاز داشت.
وی ادامه داد: بر همین اساس اقدام به تقویت و تخصیص سخت‌افزارهای مربوطه برای راه‌اندازی این سرویس کردیم و بر اساس پیش‌بینی‌ها در صورت گسترش و پیشرفت سرویس، شبکه را به سومین خط مجهز می کردیم.
آزاد دلایل عدم موفقیت این طرح را عدم اطلاع‌رسانی کافی و مناسب دانست و افزود: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی ها بر عهده روابط عمومی است، متاسفانه بازاریابی و تبلیغ متناسب با هزینه‌ اعتبار هزینه شده در این سرویس صورت نگرفته است.
به گزارش فارس، اداره ۱۱۸ از اداراتی است که صرفا برای مخابرات هزینه بر است، بر همین اساس این شرکت برای جبران بخشی از مخارج خود به فکر کسب درآمد از طریق ارائه سرویس‌های جدی گرفت.
بر اساس این گزارش، سرویس پخش تبلیغ روی ۱۱۸ دو ماه پیش، با این هدف و با مد نظر قرار دادن واحد‌های تجاری به عنوان مشترک آغاز به کار کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا