بازار تلویزیون های «ال سی دی» آرام است

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون توازن در خریدوفروش انواع تلویزیون های ال سی دی برقرار شده است.وی با اشاره به نوسان قیمت این کالای دیجیتالی تصریح کرد: انواع تلویزیون های ال سی دی نسبت به سال گذشته با کاهش قیمت چشمگیری دربازار عرضه شده اند …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون توازن در خریدوفروش انواع تلویزیون های ال سی دی برقرار شده است.
وی با اشاره به نوسان قیمت این کالای دیجیتالی تصریح کرد: انواع تلویزیون های ال سی دی نسبت به سال گذشته با کاهش قیمت چشمگیری دربازار عرضه شده اند و به همین دلیل به در شرایط فعلی بهترین زمان برای متقاضیان فراهم شده است.
وی افزود: در شرایط فعلی بازار به تمامی مشتریان توصیه می شود که کالاهای مورد  نظر خود را از فروشگاه های و نمایندگی هایی که دارای پروانه کسب هستند خریداری کنند چرا که فروش تلویزیون های ال سی دی قاچاق و بدون گارانتی رسمی در بازار افزایش یافته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری با اشاره به ورود ال سی دی ها از طریق مبادی غیرقانونی گفت: «بیشتر ال سی دی های قاچاق از مبادی مرزهای غربی کشور روانه بازار می شود که تا کنون ۲۰ درصد از سهم بازار ایم کالای دیجیتالی را به خود اختصاص داده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا